Dari Anas R.a dari nabi S.a.w bersabda: "Kepadaku diberikan tiga idaman oleh Allah didunia: "Isteri solehah, Berwangi-wangian, dan Sejuk mata (jiwa) ku di dalam sembahyang".



Sabtu, 12 Mac 2011

Sejuta Cinta Marshanda

Aku suka sangat cerita ni.. Walaupun episod dia berjela-jela, aku tak penah ketinggalan tengok... Kalau terlepas pun apa susah,kat internet kan ada....



Ini la antara pelakonnya... Cerita ni sebenarnya banyak menguji kesabaran aku.. Banyak sangat penipuan.. Sebab tu la lm sangat nak habis.. Aku sk pelakon sebenarnya. Kalau ikut hati xda pasal aku nak tengok...



Ni la pelakon yang aku minat tu.. Marshanda & Baim.. Cantik dan Hensome.. Aku suka sangat kalau dua orang ni belakon.. Tak kisah la cerita tu mcm mn..



Romentik kan.. Sebab tu aku suka.. diorang ni memang padan... i like



Dengar cerita sebenarnya diorang ni memamg betol2 bercinta.. Suka sangat aku dengar.. Elok la tu, sorang cantik, sorang lg Hensome. Bagai pinang dibelah dua...



Tapi baru2 ni pulak aku dengar cerita, dari google, marshanda dengan Baim dah putus hubungan. Aduh, frust aku.. Hurmm xpe la... Sebab Marshanda dah dapat pengganti baru.. Orangnya dalam gambar yg Marshanda pegang tu..



Inilah teman hidup Marshanda yang baru.. Ben Kasyafani.. Rupanya dah bertunang... Yang pasti pengganti Baim ni hensome jugak..huhuhuhu.. Aku tetap suka..



Ben Kasyafani & Marshanda.. Sama cantik dan sama padan... Dengar kata, Marshanda dah pakai tudung sekarang.. Cantik sangat.. Semoga hubungan diorang berkekalan sampai hujung nyawa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan