Dari Anas R.a dari nabi S.a.w bersabda: "Kepadaku diberikan tiga idaman oleh Allah didunia: "Isteri solehah, Berwangi-wangian, dan Sejuk mata (jiwa) ku di dalam sembahyang".



Ahad, 6 Mac 2011

HARI PERTUNANGAN YANG INDAH 1 JAN 2011


Ini hantaran dari belah perempuan untuk pihak lelaki.. tema merun n putih... jgn tanya knp warna baju tak sm dgn hantaran ye... biasa la, nak cari warna2 kehidupan


Masa ni aku baru balik dari mekap... pyh btol nak repair tudung bg perbetol..last2 jd senget2 jgk.. lantak la... nnt kawen, aku nak try pakai tudung lain pulak.. xnak pakai bawal dah...
Kek dari pihak perempuan untuk lelaki.. susah payah abg aku oder last minit kat bgn serai.. aku pun tak tahu sdp atau tak.. yang penting cantik kan...huhuhuhu
Akhirnya rombongan pihak lelaki sampai.. Dgn tema warna hijau....jam 3 ptg.. aku pun x pasti.. tp dalam perjanjian mcm tu la... Aku kat dalam bilik skrg ni, tengah bk fb... huhuhu.. ada ke ptt... nak hilangkan nevous... x pnh dibuat org..
Cincin disarung ke jari manis aku... inai kat kuku tu, punya la comot... huhuhu..nak wat mcm mn... dah gtl sgt nak pakai.. cincin dah sarung sbnrnya time ni,tp sj action je tu,sbb nak ambik gambar..hihihihi
Alahai sopan nya menantu aku...huhuhuhu....Ms aku cium tangan bakal mak mertua aku ni, aku rs tangan dia basah..berpeluh... baru aku tahu, rupanya bakal mak mertua aku lg nervous dari aku..huhuhuhu...Thank you my mother in law... Akhirnya selesai sudah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan