Dari Anas R.a dari nabi S.a.w bersabda: "Kepadaku diberikan tiga idaman oleh Allah didunia: "Isteri solehah, Berwangi-wangian, dan Sejuk mata (jiwa) ku di dalam sembahyang".



Selasa, 15 Mac 2011

16 mac 2011

Hermmm... Aku baru balik dari kampung.. Sangat-sangat penat.. Rasa boring pulak, tak tahu nak buat apa. Asal aku rasa tak best je. Apa yang akan jadi. Ya Allah ya tuhan ku, kau jauhilah segala masalah yang tak baik dari hidup aku.. Kau sihatkan lah tubuh badan ku... Dah dua minggu tak jumpa tunang. It's ok. Aku tak kisah. Mungkin ini dugaan dalam tempoh bertunang. Semoga hubungan yang terjalin berjalan dengan baik tanpa sebarang masalh sampai kami berkahwin dan sampai bila-bila. Aku harap, aku boleh krontrol hati dan perasaan aku. Hermmm.. Asal la aku suka mengeluh... X baik tau...huhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan